In ultimii doi ani, tipologia, obiectivele si resursele activitatilor de team building s-au schimbat semnificativ atat in Romania, cat si la nivel global.

Dupa cum stim, activitatile de team building au ca scop munca in echipa si sansa de a descoperi colegii de munca in diverse situatii, diferite fata de mediul business. Programele sunt structurate si planificate sa fie atat distractive, cat si motivationale, astfel incat echipele sa dezvolte diverse capabilitati cum ar fi comunicarea, competitivitatea, motivatia si conectarea intr-un cadru complet diferit.

In ultimii 2-3 ani, s-a observat o schimbare importanta in nevoile echipelor. Daca inainte, activitatile se focusau foarte mult pe diverse jocuri, competitii, constructii de diverse prototipuri, in prezent, companiile au constientizat ca e nevoie de o activitate mai complexa pentru a putea accesa, implica si activa toti participantii.

Fiecare program de team building trebuie sa fie atent structurat, de la primul minut, pana la final:

  • Sa ofere un storyline cat mai atractiv. Participantii trebuie sa-si doreasca sa participe la program, imediat ce primesc primele informatii despre concept si obiective.
  • Sa mixeze activitati cat mai diverse, astfel incat, fiecare participant sa gaseasca cel putin o activitate in care sa se regaseasca. Fie ca avem in echipa sportivi, creativi, visatori :), programul de team buiding trebuie sa ofere fiecaruia ceva de facut.
  • Sa evite competitia acerba intre echipe. Programul trebuie sa aiba obiective comune, astfel incat toate echipele formate sa conlucreze pentru acelasi rezultat.
  • Sa fie distractiv. Participantii trebuie sa se poata bucura de activitati si detensiona pe parcursul lor. Doar asa vor putea comunica deschis si sincer cu cei din jur.
  • Sa fie cost-effective. Aici e clar pentru toata lumea, nu mai dam alte detalii :).
  • Sa fie adaptabil. In special adaptabil la spatiul outdoor/indoor. Daca programul este gandit pentru outdoor, sa ofere flexibilitate astfel incat sa poata fi transformat in maximum o ora intr-un eveniment indoor. De asemenea, sa poata fi implementat in orice spatiu.
  • Sa fie mobil. Logistica si implemetarea programului sa permita desfasurarea activitatilor oriunde: de la sediul firmei, pana la poiana de la munte, de langa hotel.

Desigur ca sunt mult mai multe tendinte, dar acestea ne-au atras noua atentia ca fiind aplicabile firmelor din foarte multe domenii si am tinut sa le mentionam.

Am observat toate aceste tendinte pe parcursul celor 10 ani de activitate si ne-am asigurat ca si programele noastre indeplinesc aceste cerinte. De aceea ne-a fost usor sa raspundem unor solicitari cat mai diverse si sa legam parteneriate de lunga durata, pentru care Va multumim!