Cele mai recente studii dovedesc ca suntem direct influentati de mediul fizic in care lucram, de culorile care ne inconjoara, de scaunul pe care stam, de cafeaua pe care o bem dimineata.

Influenta unor astfel de stimulente care ne impacteaza deriva dintr-un concept numit embodied cognition, mai exact notiunea cum ca mediul nostru fizic poate influenta perceptiile si sentimentele noastre. Si cand suntem in zona noastra de confort, suntem mai inclinati sa fim mai veseli, mai agreabili, mai deschisi sa gasim solutii sau sa indeplinim cu succes anumite task-uri zilnice.
O data constienti de aceste conexiuni si de impactul benefic pe care il pot avea, companiile angajatoare folosesc aceste informatii in procesul de creare si de consolidare a unei culturi proprii a companiei, obiectiv devenit prioritate de top pentru din ce in ce mai multe organizatii.
Acum, mai mult ca niciodată, companiile fac eforturi pentru a oferi o experienta minunată angajatilor, atat la birou, cat si prin evenimentele dedicate organizate.

Am integrat in programele primaverii, asa cum le denumim noi, exact acesti stimuli care influenteaza pozitiv starea participantilor cu scopul de a obtine o deschidere mai mare, de a induce o stare de bine participantilor. Vorbim aici despre stimuli ca mancarea savuroasa pregatita de un bucatar celebru impreuna cu colegii, de vinul fin servit de un somelier, de povestea sau cafeaua de specialitate preparata de barista pasionati, declara Oana Chiper, Managing Partner Paprika Events.

Pentru o primavara cu zambete si un an cu obiective atinse, propunem programe care vor revitaliza cu siguranta atmosfera de la birou sau de la un eveniment dedicat: Live Cooking, Vitamin Bar, Muffin Art sau Sushi Lab.